Budynki
- Zamek
- Kapitol
- Kuźnia
- Karczma
- Targowisko
- Magazyn zasobów
- Pompa Naftowa (Kiwon)
- Transformator Tesli (Graal)
- Gildia Magii (5 poziomów)
- Siedlisko Goblinów wraz z budynkiem hordy
- Rzeźnia - siedlisko Cyberumarlaków
- Siedlisko Ogrów / Stingerów
- Siedlisko Nag
- Siedlisko jednostek 7. poziomu - Molochów*
- Pas startowy - siedlisko Minotaurów / Skoczków*
- Ekran miasta wraz z szóstką portretów jednostek
Z budynkami Jump Soldierów/Trooperów i Juggernautów/Dreadnoughtów jest pewien problem - nie ma pewności, który z nich odpowiada któremu poziomowi stworów.
W oryginalnych plikach, które się cudem zachowały i z czasem wypłynęły na światło dzienne, siedliska zewnętrzne na mapie budynki były podpisane, tak jak widać je na stronie. Jednakże na stronie autorki tych grafik, siedliska poziomu 5. i 7. były zamienione miejscami. Także szkic koncepcyjny siedliska minotaurów sugeruje inną kolejność.
Możliwe, że opisy w plikach gry były błędne, bądź była to ich stara wersja. Możliwe też, że szkic koncepcyjny siedliska minotaurów ostatecznie jednak użyto dla siedliska molochów/drednotów. Może kiedyś dowiemy się, jak to było, jednak do tego czasu kolejność tych dwóch siedlisk pozostaje taka, jaka była w plikach gry.
W oryginalnych plikach, które się cudem zachowały i z czasem wypłynęły na światło dzienne, siedliska zewnętrzne na mapie budynki były podpisane, tak jak widać je na stronie. Jednakże na stronie autorki tych grafik, siedliska poziomu 5. i 7. były zamienione miejscami. Także szkic koncepcyjny siedliska minotaurów sugeruje inną kolejność.
Możliwe, że opisy w plikach gry były błędne, bądź była to ich stara wersja. Możliwe też, że szkic koncepcyjny siedliska minotaurów ostatecznie jednak użyto dla siedliska molochów/drednotów. Może kiedyś dowiemy się, jak to było, jednak do tego czasu kolejność tych dwóch siedlisk pozostaje taka, jaka była w plikach gry.