Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Budynki


Poniższe budynki to faktyczne grafiki miasta Forge, jakie miały się pojawić w grze (kliknij, aby zobaczyć rzeczywiste rozmiary). Wyjątkiem jest tylko budynek pompy naftowej, której nie zdążono najwyraźniej dokończyć. Zwrócić uwagę należy na 5 poziomów gildii magii, choć z pierwotnych screenów widoczne były tylko 3 segmenty. Aby zobaczyć rendery wielu z tych budynków w większej rozdzielczości, przejdź do ich galerii.

Rada osady

(+500 sztuk złota dziennie)
Rada miasta

(+1000 sztuk złota dziennie)
Ratusz

(+2000 sztuk złota dziennie)
Kapitol

(+4000 sztuk złota dziennie)
Fort

(mury podczas oblężeń)
Cytadela

(wieżyczka i fosa podczas oblężeń, +50% do podstawowej populacji stworzeń)
Zamek

(2 dodatkowe wieżyczki podczas oblężeń, +100% do podstawowej populacji stworzeń
Karczma

(najmowanie bohaterów, zwiększa morale obrońców miasta, dostarcza informacji o przeciwnikach)
Kuźnia

(produkuje machinę wojenną)
Targowisko

(umożliwia wymianę zasobów)
Magazyn zasobów

(dostarcza 1 sztukę rzadkiego zasobu dziennie)
Gildia magów poziom 1

(dodaje pięć czarów poziomu 1)
Gildia magów poziom 2

(dodaje cztery czary poziomu 2)
Gildia magów poziom 3

(dodaje trzy czary poziomu 3)
Gildia magów poziom 4

(dodaje dwa czary poziomu 4)
Gildia magów poziom 5

(dodaje jeden czar poziomu 5)
Graal

(+5000 sztuk złota, +50% do podstawowego przyrostu stworzeń, nieznana właściwość specjalna)
Siedlisko stworów poziomu 1.

(pozwala rekrutować jednostki Grunt Soldier)
Ulepszone siedlisko stworów poziomu 1.

(pozwala rekrutować jednostki Foot Soldier)
Budynek hordy

(dodatkowy przyrost stworzeń 1. poziomu)
Siedlisko stworów poziomu 2.

(pozwala rekrutować jednostki Cyber Dead)
Ulepszone siedlisko stworów poziomu 2.

(pozwala rekrutować jednostki Cyber Zombie)
Siedlisko stworów poziomu 3.

(pozwala rekrutować jednostki Pyro)
Ulepszone siedlisko stworów poziomu 3.

(pozwala rekrutować jednostki Pyromaniac)
Siedlisko stworów poziomu 4.

(pozwala rekrutować jednostki Stinger)
Ulepszone siedlisko stworów poziomu 4.

(pozwala rekrutować jednostki Bruiser)
Siedlisko stworów poziomu 5.*

(pozwala rekrutować jednostki Jump Soldier)
Ulepszone siedlisko stworów poziomu 5.

(pozwala rekrutować jednostki Jump Trooper)
Siedlisko stworów poziomu 6.

(pozwala rekrutować jednostki Tank)
Ulepszone siedlisko stworów poziomu 6.

(pozwala rekrutować jednostki Heavy Tank)
Siedlisko stworów poziomu 7.*

(pozwala rekrutować jednostki Juggernaut)
Ulepszone siedlisko stworów poziomu 7.


(pozwala rekrutować jednostki Dreadnought)
Pompa naftowa

(budynek specjalny - właściwości nieznane)

Z budynkami Jump Soldierów/Trooperów i Juggernautów/Dreadnoughtów jest pewien problem - nie ma pewności, który z nich odpowiada któremu poziomowi stworów.
W oryginalnych plikach, które się cudem zachowały i z czasem wypłynęły na światło dzienne, siedliska zewnętrzne na mapie budynki były podpisane, tak jak widać je na stronie. Jednakże na stronie autorki tych grafik, siedliska poziomu 5. i 7. były zamienione miejscami. Także szkic koncepcyjny siedliska minotaurów sugeruje inną kolejność.
Możliwe, że opisy w plikach gry były błędne, bądź była to ich stara wersja. Możliwe też, że szkic koncepcyjny siedliska minotaurów ostatecznie jednak użyto dla siedliska molochów/drednotów. Może kiedyś dowiemy się, jak to było, jednak do tego czasu kolejność tych dwóch siedlisk pozostaje taka, jaka była w plikach gry.
© 2003-18 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Forge". Redakcja, kontakt